tisdag 30 november 2010

Vem bryr sig?

Jag är så sjukt nyfiken på vem som faktiskt tar sig tid att läsa mina ord. Jag plitar ner lite tankar och ord ytterst sällan och ändå lyckas folk leta sin in i mitt innersta. Jag har knappt berättat för någon att jag skriver så hur fan kommer det fram till någons skärm? Ingen kan väl prenumerera på mina ord? Det måste i så fall vara världens sämsta prenumeration.
Vi levererar till dig någon gång ibland. Vi skriver om saker och ting helt utan röd tråd när det passar oss. Var vänlig och prenumerera.
Hahaha! Så skönt det är att skriva för sig själv.

Läste vad skillnaden mellan att skriva som amatör och som professionell är. När man skriver som amatör så skriver man för sig själv medan när man skriver professionellt så skriver man för andra. Jag är en lycklig amatör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar