lördag 18 december 2010

.. tränat lite nytt

PowerStep.. Hmm allt som heter något med step kommer nog aldrig bli något för mig.. Jag är inte helt med på att ta steg på en platta samtidigt som jag slänger med händer i rätt riktning och håller takten. Jag är inte så förtjust i att vara kass på något. Självklart så vet jag att det var första gången och att det bara kan bli bättre, men ändå.. Orkar och vill jag bli bra på det här. Tror inte det. Samtidigt så finns det mer i Step världen att prova innan jag är färdig. Suck! Men det blir nog bra tillslut.
Sen var det Flow som är en blandning av Yoga, Pilates och lite Aikido. Det gillade jag skarpt, lute flum och energier hit och dit. Det passar mig som handen i handsken. För jag tycker inte att det är flum. För mig är sanningen. Kul att sånt som är sååå gammalt kallas för New-Age. Snacka om feltänkt.
Igår blev det spinning. Ett hårdt spinningpass. Det gillade jag oxå. Enkelt och så fick jag svettas, precis som jag vill ha det. Mmm svettas.

A dream doesn't become reality through magic; it takes sweat, determination and hard work.
-Colin Powell

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar